2008年7月5日星期六

决定闭关了







看了这些话
让我决定了
我要安心的闭关
写论文
我可以用的
时间不多了
那就决定
把它留给
我的
乡土——黄春明
我不是不理了
我还是会关心的
希望
我可以
很好的闭关
加油吧
林裕权
你是可以的

5 条评论:

匿名 说...

To the owner of this blog, how far youve come?You were a great blogger.

匿名 说...

Thanks. Im Inspired again.

匿名 说...

This blog could be more exciting if you can create another topic that everyone can relate on.

匿名 说...

Such a nice blog. I hope you will create another post like this.

Jerrie 说...

歡迎瀏覽welcome[特區][萬字][閱報][足球][音樂][視頻]
[遊戲][功能][通道][留言]===[首頁homepage]